expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

KEPAKARAN LTT TERBUKTI MENARIK RAMAI AHLI LEBIH FOCUS UNTUK MENGANDAKAN PENDAPATAN MENERUSI PLATFORM CMF

TENTANG LIFETIME TECHNOLOGY (THAILAND CO. LTD
CMF (CryptoMining Farm) diuruskan oleh Lifetime Technology (Thailand) Co. Ltd, sebuah syarikat telekomunikasi terkemuka di Thailand. Ia mula beroperasi sejak tahun 2005, dan merupakan sebuah syarikat yang memantau sistem ketenteraan IT dan kerajaan Thailand. Syarikat itu juga merupakan pembekal tenaga solar dan elektrik di negara ini. 

Lifetime Technology (Thailand) Co. Ltd juga telah diamanahkan untuk membuat Blockchain Wallet Bitcoin dalam App LINE adalah sama seperti Wchat dan Whatsapp. Mereka juga telah memperoleh kepercayaan sebuah syarikat LINE dari Jepun untuk membuat Blockchain Wallet dan digunakan secara meluas sebagai platform pembayaran di rantau Asia.

Lifetime Technology (Thailand) Co. Ltd juga telah mewujudkan mata wang digital untuk kerajaan Thailand. Mata wang ini dikenali sebagai Mata Wang Universal (UNIT) dan aplikasi mudah alih dan POS untuk pembayaran di UNIT dan BTC dan telah digunakan di negara itu, boleh sila rujuk laman web https://www.u-currency.com. Syarikat ini juga diamanahkan oleh Kerajaan Laos untuk mencipta Digital LkD (Coin Lip).

Dengan kepakaran dan pengalaman yang luas, Lifetime Technology (Thailand) Co., Ltd. telah mengambil langkah-langkah untuk terlibat dalam platform perlombongan (CloudMining) bermula pada tahun 2014, sehingga hari ini lebih daripada 800,000 ahli berdaftar di seluruh dunia dengan platform CMF. 

Pada tahun 2018, Lifetime Technology (Thailand) Co. Ltd membuka kafe di bangunan Cosmo Office Park di Bagkok, Lifetime Coffee, di mana koin UNIT diterima sebagai pembayaran. Lifetime Coffee adalah perniagaan francais.
Rujuk FB: https://www.facebook.com/pg/LifetimeCoffeeOfficial
Website: https://www.lifetime-coffee.com

Kebanyakan bangga dengan CMF tidak pernah gagal membayar Bitcoin (BTC) dan kemudahan Ladang Perlombongan yang baru telah dibangunkan di Chiang Mai untuk membolehkan lebih banyak ahli baru memanfaatkan syarikat itu. CMF juga menggunakan tenaga solar untuk melombong Bitcoin (BTC) sehingga menjadi syarikat perlombongan yang sangat kompetitif di dunia. Pada masa yang sama syarikat mengembangkan teknologi aplikasi 3D.



Lifetime Technology is a Platinum Sponsor of Asia Digital Expo. You can see the company listed there. http://www.asiadigitalexpo.com/exhibitor.php






Peluang terbaik untuk memperolehi Bitcoin dengan mudah dan cepat. Setiap hari, jumlah Bitcoin bertambah masuk ke akaun wallet anda. Withdraw bila-bila masa boleh dilakukan dengan syarat minimum withdraw Bitcoin: 0.005 BTC

Daftar sekarang untuk dapatkan 50GHS percuma, sementara promosi masih valid, Tiada Yuran Pendaftaran, soal deposit boleh dilakukan kemudian, mengikut kesediaan anda, Yang penting daftar dulu. Klik Butang Register Now
BACA INFORMASI SETERUSNYA KLIK TAJUK BERKAITAN:

HUBUNGI KAMI UNTUK PENDAFTARAN:
WhatsApp /SMS:

+60108995443 (Malaysia & International)
+60176552849 (International)
+60132701550 (Malaysia & International)
Email: cryptominingfarm4u@gmail.com