expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

PANDUAN TERBAIK CARA DAFTAR KEAHLIAN DI CMF

UNTUK JOIN DI CMF, IKUTI LANGKAH-LANGKAH DI BAWAH SEHINGGA SAH MENJADI AHLI "CRYPTOMININGFARM" (CMF)

LANGKAH 1
Klik DAFTAR SEKARANG, Contoh borang seperti yang ditunjukkan dalam gambar di bawah. Sila isi dan lengkap.



LANGKAH 2
Pergi ke e-mel, maklumbalas mesej dari admin sebagai Upline anda, contohnya maklum balas, seperti gambar di bawah:



LANGKAH 3
Sekali lagi anda menerima e-mel rasmi yang datang dari CryptominingFarm. Tekan Aktifkan Akaun, Lihat contoh Borang seperti gambar di bawah:




LANGKAH 4
Setelah diaktifkan, masukkan Username dan Password, kemudian tekan Login.




LANGKAH 5
Tekan butang Buy Now, lihat contoh gambar di bawah:



Seterusnya, perhatikan gambar di bawah, lihat butang GHS, minimum dari 20 GHS sehingga 1 Juta GHS. Demikian juga tempoh kontrak dari 3 bulan sehingga 99 tahun atau Lifetime. Sebelum tekan butang Buy Now, sila buat pilihan bagi 2 perkara:

1) Jumlah GHS:
GHS adalah kuasa kelajuan untuk mining (melombong) Bitcoin, semangkin besar GHS semangkin power hasrate dan laju memperolehi Bitcoin

2) Tempoh kontrak:
Demikian juga tempoh kontrak, kalau ambil tempoh kontrak masa yang lebih panjang maka semangkin besar peratus keuntungan harian diperolehi.

Namun, dalam CMF, semua tempoh kontrak dari 3 bulan sehingga 99 tahun, tetap masih untung. Ringkasnya, Semangkin lama tempoh kontrak yang dipilih semangkin besar keuntungan harian diperolehi. Jadi terserah pada tuan/puan untuk buat pilihan.

Lihat contoh gambar di bawah, selepas saya selesai buat pilihan, saya pilih 5010 GHS dan tempoh kontrak pilihan saya adalah 3 Tahun.



Setelah selesai buat pilihan, sila tekan Buy Now, anda akan menerima Invois daripada CMF, contoh imej di bawah:


Untuk memudahkan anggaran berapa Jumlah Bitcoin Bersamaan dengan RM, boleh terus Klik XE CURRENCY CONVERTER atau https://www.xe.com/currencyconverter/



LANGKAH 6
Anda perlukan Bitcoin untuk membayar deposit seperti Invoice di atas. Anda juga perlu ada Akaun Wallet sendiri, untuk minyimpan Bitcoin, mengumpul Bitcoin, menerima bayaran Bitcoin hasil dari keuntungan daripada CMF, memindahkan Bitcoin ke akaun-akaun yang ada urus niaga dengan anda, membeli Bitcoin dengan mudah dan cepat dan lain-lain.


Daftar sekarang di laman-laman berikut:


KLIK BUTANG UNTUK DAFTAR
REMITANO
LUNO





PENERANGAN RINGKAS TENTANG REMITANO DAN LUNO:

Dalam dunia nyata anda sudah tentu faham tentang fungsi dan kemudahan Bank, manakala di alam maya LUNO dan REMITANO berfungsi seakan-akan macam Bank. Cuma bezanya buka akaun di Bank, anda perlu hadir di mana-mana cawangan bank, perlu berdepan dengan pegawai bank, perlu bawa IC atau Passport, perlu isi borang, perlu Biometrik, perlu tandatangan dan lain-lain.

Di Luno dan Remitano anda hanya perlu berdaftar melalui laman web berkenaan, isi maklumat diri, melengkapkan apa yang diwajibkan dan paling penting pengesahan email dan nombor hp anda.

Email dan Nombor HP merupakan dua asas penting untuk melakukan sebarang transaksi online, transaksi pembelian Bitcoin, Transaksi pendaftaran mana-mana laman yang berkaitan dan paling penting sekali merupakan kunci keselamatan dalam urus niaga online anda.

Fungsi Luno:
1) Menyediakan Akaun Peribadi
2) Akaun Peribadi digunakan untuk menyimpan Bitcoin, menerima bayaran Bitcoin, melakukan pemindahan Bitcoin dari Luno ke laman-laman penerima bayaran Bitcoin.


Fungsi Remitano:
1) Menyediakan Akaun Peribadi
2) Akaun Peribadi digunakan untuk menyimpan Bitcoin, menerima bayaran Bitcoin, melakukan pemindahan Bitcoin dari Remitano ke laman-laman penerima bayaran Bitcoin.
3) Menjadi Orang Tengah Amanah yang membolehkan anda membeli Bitcon dengan mudah dan selamat


LANGKAH 7
Setelah anda berjaya buka akaun di Remitano dan Luno, seterusnya anda memerlukan Bitcoin untuk bayar diposit ke akaun anda di CMF. Persoalannya bagaimana anda boleh beli Bitcoin di Remitano?

Remitano tidak akan membenarkan anda untuk membeli Bitcoin sekiranya anda belum di kenalpasti. Jadi anda perlu bersedia untuk dikenalpasti oleh Pihak Remitano sebelum anda boleh beli Bitcoin. Remitano boleh mengenal pasti identiti anda, dengan cara anda perlu menyediakan beberapa gambar yang diwajibkan perlu diserah kepada pihak Remitano.

Untuk vertifikasi Identiti anda, anda perlu mulakan untuk tekan BUY NOW di Remitano. Sila patuhi langkah-langkah proses vertifikasi secara online dan pastikan anda siap sedia Snap Gambar yang diperlukan oleh pihak Remitano.

NOTA: Sekiranya anda gagal beli Bitcoin di Remitano atas sebab-sebab anda malas di vertifikasi, anda boleh dapatkan Bitcoin dari kami tanpa anda perlu beli dari Remitano.

Peluang terbaik untuk memperolehi Bitcoin dengan mudah dan cepat. Setiap hari, jumlah Bitcoin bertambah masuk ke akaun wallet anda. Withdraw bila-bila masa boleh dilakukan dengan syarat minimum withdraw Bitcoin: 0.005 BTC

Daftar sekarang untuk dapatkan 50GHS percuma, sementara promosi masih valid, Tiada Yuran Pendaftaran, soal deposit boleh dilakukan kemudian, mengikut kesediaan anda, Yang penting daftar dulu. Klik Butang Register Now
BACA INFORMASI SETERUSNYA KLIK TAJUK BERKAITAN:

HUBUNGI KAMI UNTUK PENDAFTARAN:
WhatsApp /SMS:

+60108995443 (Malaysia & International)
+60176552849 (International)
+60132701550 (Malaysia & International)
Email: cryptominingfarm4u@gmail.com